Nu är det nära

Har fått sånt sjukt DÅLIGT självförtroende sen de va just 2 personer som ställde sina hästar där i stallet. Sen oxå e de ju en del saker utanför detta ämne som oxå påverkar.
I går så hittade jag mina ridvantar (som jag fick av mamma, HELA) vid Victors box, ena utanför å andra I hans box, SÖNDER! Jag VET att jag hade lagt dem på min hylla i sadelkammaren i söndags. Den personen som hade gjort så, sjönk i mina ögon. Har sönder andras saker, fyfAn!

DET ÄR SÅ SJUUUUKT NÄRA ATT JAG BRYTER KONTRAKTET OCH LÄMNAR STALLET!!

Jag har hållt mig kvar där över hela ca 9 månader om inte så, Victor är den ända som får mig att ens vela åka dit. Hästar, de e en fritid/hobby för mig, då ska man inte behöva komma hem 7/10 gånger gråtandes pga att de e någon som har hackat på mig -.-

Snart lägger jag av med hästar, tänker bara sen sitta framför en dator eller en tv å se ut som ett fån.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!