Ja då var de ett nytt år!

ja, nytt år och nya mål ;) 
har egentligen inte satte så många mål alls för 2013 eller rättare sagt jag har inte satte nå mål ;P
 
så jag tänkte lägga upp lite saker som jag är sjuukt sugen på att köpa detta år :)
och kläder t.ex. som är MIN stil ;)
 
  
GO FOR GOLD   ser extremt skön ut och är meega snygg ;)
 
GPA ridhjälm   så sjukt snygg, ett måååste ha!!
 
klackskor   döööööör så snygga, men de får bli senare ;)
enkel t-shirt    tumme upp!
så kär i dem här jeansen   ge miiiig nu!!
typ sånna här jeans     enkla, inte en massa krusiduller och inte en massa olika färger 
 
 
så snygg!!
IPhone skal 
benskydd till victor hans gamla är ganska slitna.. svarta, vita, blåa och röda vill jag ha ;)
 
lindor i alla olika färger 
en massa schabrak och i massvis med olika färger kanske nått märkes schabrak kan man väl köpa ;)
 
 
John Whitaker saker, vill ha!!!
 
Dyon träns, sjukt snyggt!
allroundsadel, antingen brun eller svart :)
 
de va en del jag vill ha och en del ska jag köpa, kommer mer snart :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!