duktig här jaoo

skulle ju börja blogga igen, hejhej den saken kom jag ju långt med ;) nääjj nu ska jag försöka att komma igång igen så att de blir en "rutin" på dagen. nej man jag var med Fanny till Bollnäs i lördags, hon skulle kvala Darin och hon blev gkd (Y) :) vi tog med oss Frallan oxå och ja, hon stegra i boxen där på travet och skrek efter Darin så fort han försvann från hennes syn.  men en lyckad dag :)
 
i söndags så var iaf fanny oxå med till ekman och vi sov ju där. vi fixade heela stallet så nu är det rent och spolat så det ända som behövs är bara att kalka väggarna och sedan måla i stallet. vi fixade hagen bakom stallet men den behövs göra större. 
 
jag var till sjukhuset idag, sjukgymnasten. ska få en ny tid till nästa månad och fick en del övningar jag ska göra varje dag. 
 
jag har en heeztizzz pågång. Cala Tarida (går att söka på aln.se tror jag). var dit idag och pyssla om Ida. hon har ju stått som fölmärr i ca 2-3 år. så nu är det bara att pyssla om henne och börja träna upp muskler å kondition ;) 
 
nu vidare till Ekman´s och fixa i sadelkammaren och lite sånt grejjs :) 
51 dagar sedan du försvann <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!