förlorarendelavmigsjälv

 
har inte haft ork eller tid till bloggen men jag tänkte att jag tar upp de där med bloggandet igen ett tag iaf så får vi se vad som händer med de.
 
och som några kanske redan vet så ska victor tas bort den 4/3. och jag har vetat om de ca en månad kanske och jag mår allmänt piss just nu.
 
denna vecka är jag i stockholm fast jag vill hem typ nu. vill inte vara kvar. bara hem och lägga mig på sängen med kudden på huvudet och bara gråta tills tårarna tar slut. if ýou know what i mean?  just nu sitter jag iaf på något kontor och lånade en dator för att göra lite saker jag behöver att göra. viktigt grejs.
 
har ingen positiv inställning just nu och ja.. de suger.
 
annars så håller på med att rida in ett varmblod som stutsar överallt och ingenstans. bra balans får man ju oxå ;)
 
färga mitt hår mer rött igår oxå, ska väl klippa mig oxå nån dag eller så..
 
La Petite Esse , varmblodet jag håller på att rida in
va med dem här mupparna å :*
John , ännu ett varmblod från samma stall som Petite ( La Petite Esse )
bild från stockholm
 
nu ska jag fixa lite andra grejer, hörs!,
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!