När jag som mest bad om hjälp

Har fått veta om lite saker som har hänt för min kompis och de är ganska för mycket att uppleva för att vara så ung. H*N litar på MIG, att jag INTE berätta för andra OM vad som har hänt å så. Så nu FÖRSTÅR jag bättre varför den personen e som h*n e. Vill vara stark själv och visa att jag finns för henne, men de brister ibland, hemma, när jag är själv. Som h*n berättar så är den personen ganska mobbad för no reason. Inge ovanligt att de finns nån som blir mobbad på skolan -.- jag tycker bara att mobbning är en sån sjuuuukt låg stil. Inget som ens borde finnas!!

Jag har brustit ett par gånger och då LÄÄÄNGE. Jag har ju berättat en del redan. Men vissa saker som ni inte vet om..

Känner att jag tar inte upp nå mer, ni får nöja er med ett dåligt "ihopslängt" inlägg som kommer från mars.

Godnatt :*

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!