Jag såg dig, jag ville ha dig, jag fick dig, jag förlora dig

Berättar lite v som har hänt idag ;)

Vakna, typ halvt svullna ben.. Så valde mjukisbyxor.. Svullnaden gick ner under dagen men såg ut som ett missfoster när jag gick i trappor :O fysik prov på de å, kunde typ inget .. Eller aa 7 av 10 frågor.

Slutade skolan, åkte hem. Eller nej, jag gick hem till Angelika, skulle få låna hem Eminems film "8 mile". Ett BIG älska filmen ;) haha.

Ebba å jag skulle ta en fika på Royal, å de va gött dä ;) när vi var påväg hem (t mig) så kom de fram en tant å sa "jag röka, jag köpa cigarr?", å vi vart ju lite rädd sådär å sprang sista biten hem för att hon gick saaaaaabbt :O men jag bytte om å vi cykla t stallet. Smörjde min utrustning, fick hjälp av Ebba så de gick snabbare. Efter så tog vi in Etram å Victor (som jag tog) å Ebba tog Evert BIFFEN!! ;) de va dags för oss att ta å cykla hem... Jag åt lite när jag kom hem precis å nu ligger jag här i sängen å ska precis kolla klart de jag inte såg på filmen. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!