Jag, mitt yttre, mitt inre

Jag brukar inte visa utåt HUR jag mår. Jag kan va sjuk å va glad. Bara för att jag e glad så måste de inte betyda att jag INTE e sjuk.. Å jag vill INTE visa hur jag mår utåt, de känns så segt att gö så :s jag vill verkligen prata med någon men de finns ingen jag riktigt vågar att prata med .. De finns mycket som jag egentligen BEHÖVER PRATA OM men jag förträngt de. Jag ville inte va med på leken längre. Jag brukar oftas vela dra mig tillbaka när jag inte vill vara med i leken längre. Sen har jag dagar då jg leder hela leken.. Kände idag, pratar inte jag med nån som t.ex. på bussen sådär på morgonen e de bara för att jag inte alls e mä på något. Sämst självförtroende å allt.. Jag glömmer ALDRIG de där när du skrev att jag var ful, även om du skämtade. Jag skrev bara tbx "haha" för att dölja hur de kändes.. Du SJÖNK i mina ögon!

BTW, så ja.. va ska jag säga? Finns inget intressant i mitt liv. Eller jo, enligt "haters".

The most painful line is
- i love you, but

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!