It hurts..

Kände just VÄÄÄÄÄRLDENS bloggmotivation men den smet sig tbx igen ganska snabbt.. Bloggtorka.. Inget intressant att skriva om. Om jag skriver om hur jag tycker å mår, de känns inte så bra om de kommer ut såhär på bloggen.. :/ okej, visst de är en ÖPPEN dagbok men detta håller jag hemligt.

Om de verkligen fanns någon person som JAG kan LITA på.. Men denna värld som man lever i e ganska så sjuk som de går att få den.. Speciellt Tierp, ursäkta men de känns seriöst som att man bor i Afrika fast de e bara värmen som saknas. Jag e inte racistisk eller så men jag berättar bara MIN åsikt.

Kommer säkert få en massa skit för att jag skrev detta men shit the same

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!