Du var min men inte längre

Tänkte "utvärdera" min dag. Skola, hade idrott å innebandy, var RÖÖÖÖD på benen. En stooooort märke av en boll på smalbenet. Haha.. Mina ben var spagettisar... :$ Bättre nu e dem iaf..

Sluta halv 4 så när jag kom hem vare typ av MÖÖÖÖRKT.. Men jag hänka t Angelika så vi tog å kolla på 8 miles , eller vad den nu hette. ÄLSKAR FILMEN!! Eminem<3

Ebba ringde, fråga om ja skulle t stallet. Såklart att ja ska dit jue ;) Hon följde mä. Vi hoppade idag. Ebba var såå himla duktig. För att va hopprädd så klara hon ca 65 cm! :D nöööjd coach ;) Jag red ju oxå då. Kändes som att jag red som en kratta..? :/ Victor stanna EN gång mä mig å jag satt som fastklistrad med benen i sadeln ;) Men vi avslutade med att Ebba åkte av Victor ... ;) så vi ska t Royal (ett fik) efter skolan å fika lite ;) prata lite mä mamma nu när jag kom hem å så.

Nä nu ska jag ta å sova, GODNATT :*

(Kan tyvärr inte få mä nå bilder pga internet -.- men dem kommer i senare inlägg)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!