De brast..

Min relation mellan mig å pappa e ganska åt helvete... Såg på Facebook om att han, Tina å Rasmus skulle åka t Spanien snart. Fick höra de nu när jag va på behandlingsmassage av hon som jag va hos.. Pappa har inte ens sagt ett knyst om att dem ska åka, så jvla dåligt gjort! De e Tina, jag tycker om henne jätte mycket.. Hon e väldigt snäll men hon kommer i mellan mig å pappa, hoppas att pappa INSER de nån gång. Jag har inte hört ett ljud av pappa sen lägret å de va väl typ 1 eller 2 veckor sedan..? Har inte vart hos pappa på över en månad, pga av henne nu da. Jag skiter fullständigt nu om jag nämner nåns namn eller så, men seriöst?! Ska man verkligen ha en sån här kass relation? ÖPPNA ÖGONEN Å INSE VAD SOM ÄR PROBLEMET! Jag vill inte till pappa, för jag kommer ändå inte få min tid jag vill ha med pappa, för då kommer de alltid upp något som e viktigare, enligt honom :/

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!