I want to be your favorite hello, and your hardest goodbye

Okej, här är jag. Känns som att jag aldrig gör något åt bloggen och de är samma visa varje dag.. därför jag inte har bloggar på ca en månad är för att blogg.se har strulat hela tiden och jag har inte kunna logga in på både telefon, app och data. de har hänt en hel del under den tid jag inte var aktiv på bloggen. t.ex. färgat håret rött (vinrött), de har vart jul, jorden skulle gå under den 21/12, jag har vart hos mina låstassyskon jätte mycket osv.
 
Jag har köpt en ny dator, laptop, Hp, 15 tum,  cd-brännare m.m.
 
tänkte att jag ska köra igång bloggen igen och försöka på nytt :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!