Mitt liv har bara börjat....

tänkte skriva ett LÅNGT inlägg eftersom att jag sitter äntligen vid datan, men funderar på vad jag ska skriva om.. men kom just på att jag kan skriva lite om mig eftersom att bloggen handlar om MIG å MITT liv. öppen dagbok helt enkelt. får panik i dagböcker som man skriver i!
 
men nu börjar jag HÄR!
 
Jag Wilma Matilda Kroon, ja de e så jag heter. Jag är en sån som vill ha lagomt mycket med uppmärksamhet. Jag är ABSOLUT INTE en fjortis eller vad alla nu kallar detta. När jag var ca 2 år fick jag en egen ponny, hon var vit och hette Lo Bella (marängen). Hon var en shettis, och som vanligt busiga shettisar som smet å höll på, hon var en av dom alla. Sen flyttade vi å kunde tyvär inte ha kvar henne... Gav bort henne till en som vi känner. Hann att rida på henne EN sista gång innan dom tog bort henne, pga att hon hade fång och skimmelcancer. Jobbigt men så är det. Senare med tiden flyttade vi HIT hos pappa. har bott här ca 7-8 år. Mamma flyttade till Tierp för ca 2 års sedan. Det tog mig ETT HELT ÅR för att förstå hur jobbig en skilsmässa e mellan föräldrar. Mådde piss. Började ny skola, gick bra i början tills det var en person som satte igång allt. Sa att jag hade snackat skit om alla. Men de roliga var att jag inte hade ens sagt ett j*vla skit! Hade inga vänner, pga den dära personen. Mådde ännu mer piss. Höll på ca ett år. Gick bättre i 6:an, men mot slutet stampa dom ner mig igen. Pappa fick nog å på vinterlovet 2011/2012 så ringde pappa rektorerna på Aspenskolan och Ol Adersskolan. Jag började på Ol Andersskolan å allt vart SÅ mycket lättare för mig, nu idag har jag NYA, BÄTTRE vänner. Min bästizz, Angelika. Hon började oxå i Ol Andersskolan några veckor innan 6:ans slut. Hon e gryyymt mycket gladare, piggare å ALLT! Ursäkta men jag säger bara att Aspenskolan var ett stort j*vla rövhål!!! Många tror att jag är den dära lilla bortskämda saken bara för att jag får dyra saker, men jag har en mamma och en pappa som jag älskar mer än allt annat! Okej, visst jag kanske har fått en Iphone, jag har fått en IPod, MEN jag har SJÄLV samlat ihop till en IPad. Jag har fått dyyyra ridstövlar men pappa vill bara att jag ska ha nått som JAG tycker e snyggt å skönt att ha på fötterna. Musik är en sak som jag ÄLSKAR när jag inte mår så bra. Men nu är jag mer på topp (8/10), ja detta var mitt liv lite kortfattat.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!