Listen to your heart

Yeah, before you tell him Goobye....

Okej, sorry om jag lägger upp bilden men jag vill att ALLA ska veta att du e GRYYMT söt å snäll, bara man får säga de man vill till dig så känns allt rätt. För dig e jag inte rädd, vågar säga att du e söt, vågar säga att ibland blir du kaxig. Jag vågar bjuda på mig själv, vågar du? Ligger här i sängen, skriver detta just nu, att jag lägger tid på mina VÄNNER, de gör jag genom att visa hur mycket jag ÄLSKAR er! Okej, har bara lagt ut några men när man blir större glider man ifrån många. Försöker att hitta tbx till dom. 7:an, nya vänner. Men tbx till dig nu, du e grym på cross, okej de går dåligt ibland för dig men de göre för ALLA, ingen kommer undan det. E ganska tom i huvudet efter skolan, så kan inte skriva mer om dig, puss<3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!